منتظران منتقم فاطمه

منتظران منتقم فاطمه

سلام
خوشحال میشم حالا که صفحه اختصاصی تو اینترنت دارم
با شما تبادل لینک کنم؛و انشاالله زمینه ساز ظهور حضرت باشیم در ضمن شما میتونید تعدادی نمونه سوال دانلود کنید.
البته هدف اصلی ما از این کارها جلب رضایت امام زمان (عج) میباشد.

ای منتقم فاطمه

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

آقا جان یوسف در چاه! دلم سوخته از آه نفسهای غریبت.

همه گویند به انگشت اشاره

مگر این عاشق بیچاره دلداده دلسوخته ارباب ندارد؟ تو کجایی؟


 

نظرات  (۱۰)

جانا سخن از زبان ما می گویی
یا صاحب الزمان

۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۳ محمد مهدی سلیمان فر(تاپاله شتر)
وب عالی داری
منم لینک کن
پاسخ:
حتما
سلام وبت خوبه،بد نیست
......
.
.
.
.
.
.
من پیوند کن و هر موقع پیوند کردی بیا تو وبم خبر بده تا پیوندت کنم
پاسخ:
باشه ممنون
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۴ ساروی ریکا
اگه خیلی عجله داری میتونییم چت کنیم . . .
پاسخ:
سلام ببخشید دیر پاسخ دادم نه با html وcss آشنایی ندارم 

بسته کد ها وجاوا اسکریپ ها رو خریدم

بله میخوام لگوی خودم ودوستانم رو بذارم
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۴ علیرضا رنجبران
سلام:

وبلاگ خیلی قشنگی داری .

اگه خواستی به وبلاگ منم سر بزن.

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

از شما دور شدن زار شدن هم دارد

هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند

عبد آلوده شدن خار شدن هم دارد

عیب از ماست که هر صبح نمی بینیمت

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد

ای طبیب همه انگار دلت با ما نیست

بد شدن حس دل آزار شدن هم دارد

آنقدر حرف در این سینه ی ما جمع شده

این همه عقده تلنبار شدن هم دارد

از کریمان فقرا جود و کرم می خواهند

لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

نکند منتظر مردن مایی آقا ؟!

این بدی مانع دیدار شدن هم دارد

ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

پاسخ:
شما آقا یی
Hi my Lord Abasalh Mahdi
And Hi Mr. Ardeshir
Logo URL of your blog:http://xum.ir/images/2014/06/08/Untitled-1FvZGH.png
پاسخ:
thank you Mr. Haghighi

من کیم؟ عبد گنه کار الهی العفو

من کیم؟ بنده ی سربار الهی العفو

منم آن کس که نمک خورد و نمکدان بشکست

نه که یک مرتبه، بسیار الهی العفو

با گناهی که ز من سر زده، بین من و تو ...

... چیده شد این همه دیوار الهی العفو

من زمین خورده ام و آمده ام توبه کنم ...

... با چنین وضع اسفبار الهی العفو

بزنی یا نزنی مال تواَم جان علی

پس بیا رحم کن این بار الهی العفو

چیزی از سوختن من که نصیبت نشود

پس نجاتم بده از نار الهی العفو

مهربانی کن و این بار مرا نیز ببخش

ذوالکرم! حضرت غفّار! الهی العفو

زیر چتر کرمت آمده ام ربّ کریم

با علی ـ حیدر کرّار ـ الهی العفو

ای خدای علی و فاطمه! ای رحمت محض!

می زنم در همه جا جار الهی العفو

ذکر من بعد سلامی به حسین بن علی

می شود لحظه ی افطار: الهی العفو

محمد فردوسی

پاسخ:
الهی العفو
سلام
شما به شبکه ی اجتماعی منتظران ظهور دعوت شده اید امیدوارم با حظورتون ما رو در این توفیق یاری گر باشید...
شما میتوانید طرح عاشقانه های ظهور1و2 که اجرا و تبلیغ ان نیز توفیقی بزرگ است در بلاگ خود تبلیغ کنید
monji1.zcz.ir
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">