منتظران منتقم فاطمه

منتظران منتقم فاطمه

سلام
خوشحال میشم حالا که صفحه اختصاصی تو اینترنت دارم
با شما تبادل لینک کنم؛و انشاالله زمینه ساز ظهور حضرت باشیم در ضمن شما میتونید تعدادی نمونه سوال دانلود کنید.
البته هدف اصلی ما از این کارها جلب رضایت امام زمان (عج) میباشد.

هزینه کپی برداری از مطالب (سه صلوات)

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۵۸ ب.ظ

دوستان خوبم هزینه کپی برداری از مطالب

"سه صلوات برای سلامتی آقا امام زمان(عج)"

... ضمنا نظر یادتون نره ...

ممنون

نظرات  (۱)

دیگه سوال طرح نمی کنی؟
پاسخ:
سلام استاد 
بله اگر وقت کنم طرح میکنم اما بیشتر سعی به معرفی کارهایی که مارا به امام زمان نزدیک میکنه پست کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">